21 september, 2005

Robbie wilde zich dooddrinken

Robbie Williams is wel op een heel vreemde manier ontnuchterd. Nadat de zanger zich op een avond volledig bezatte en het plan had zichzelf dood te drinken, zag hij in hoe fout hij eigenlijk bezig was...
Dat Robbie geen lieverdje is, is algemeen bekend. Vijf jaar geleden gebruikte de ster allerlei soorten verdovende middelen, waarvan drank één van zijn favorieten was.
"Op een avond zag ik het helemaal niet meer zitten en zette ik het op een zuipen. Plotseling kreeg ik een wel heel goed idee: laat ik mezelf dooddrinken. Het leek me de mooiste dood die ik me maar kon voorstellen."
"Op de één of andere manier is het er niet van gekomen. Waarschijnlijk ben ik gewoon in slaap gevallen, maar toen ik de volgende dag wakker werd kon ik me mijn belachelijke plan nog heel goed herinneren."
"Dat was voor mij een keerpunt. Wat bezielde me? Sindsdien ben ik niet meer zo volslagen dronken geweest. Ik wil niet zeggen dat ik geen druppel meer drink, maar wel met mate."

1 Comments:

At 12 december, 2009 03:56, Anonymous Anoniem said...

Ja, waarschijnlijk dus het is

 

Een reactie posten

<< Home

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.