29 november, 2005

Intervieuw in de stars. (Officieel)

Ben je ooit écht verliefd geweest?
“Nee”
Maar je was toch al een keer verloofd (met Nicole Appleton van All Saints, red.)?
“Ach, weet je, in deze geflipte wereld van showbizz betekent dat toch helemaal niets? Ik wil verder niet ingaan op het hoe en waarom, omdat ik vind dat dat niet voor publieke consumptie is, maar het heeft te maken met mijn onvermogen om te dealen met de werkelijkheid.”
Dus je hebt nooit vlinders in je buik gehad?
“Wel toen ik nog op school zat. Ik werd er heel nerveus van. Dat heb ik nu nog steeds met vrouwen. Kylie (Minogue) kan ik bijvoorbeeld niet recht in de ogen kijken als ik tegen haar praat. Ze vindt me vast een sukkel. Als zij ergens binnenkomt, doe ik nog altijd mijn handen voor m’n ogen.”
Maar je kunt wel met haar zingen?
“Yeah, maar dat is Robbie die zingt. Robbie kan met iedereen zingen. Robbie is een braverik.”
Is er momenteel een speciaal iemand in je leven?
“Nee, ik ben met niemand. Groucho Marx zei ooit: ‘Ik zou niet bij een club willen horen die mij als lid willen hebben.’ Dat is ook zo ongeveer waar ik nu sta als we het hebben over relaties.”
Is het moeilijker voor jou om de ware te vinden omdat je een celebrity bent?
“Ik weet het niet. Ik denk dat je het gewoon weet als je haar tegenkomt. Natuurlijk zijn er veel meiden die met me samen willen zijn omdat ik bekend ben, maar ik weet het niet. Als ik op mijn intuitie blijf vertrouwen, komt het vast goed. Als ik dat niet doe, stel ik mezelf teleur.”
Zou je in de toekomst vader willen worden?
“Ik heb net het laatste deel van Harry Potter uit en I loved it. Ik betrapte mezelf erop dat ik het graag aan een kind zou willen voorlezen. Dus ja, ik ben broeds.”
Heb je er dan haast mee om een vrouw te vinden?
“Zoals Phil Collins al zong, You can’t hurry love.”
Wat is jouw grootste angst?
“Dat de gedachten die ik over mezelf heb, waar blijken te zijn.”
Geloof je in het lot, dat dingen niet zonder reden gebeuren?
“Ja. Ik bedoel, jij bent vandaag in mijn leven gekomen om met me naar bed te gaan, toch? Ik geloof dat absoluut. Dat is het lot.”
Maar goed dat ik er niet in geloof. Waarom geloof jij er zo stellig in?
“Mij zijn te veel dingen overkomen waar het lot wel aan te pas moet zijn gekomen. Die waren gewoon te ongewoon. Het overkomt mij zeker vier à vijf keer per dag dat dingen synchroon lopen. Vreemd, maar waarom gelooft iemand in engelen of in geesten? Ik geloof in geesten. Nooit eentje gezien trouwens. Wel gevoeld. Ik geloof ook in engelen. Ik heb er nooit een ontmoet. Niet dat ik weet tenminste. Maar ik weet zeker dat er wel eens één de revue is gepasseerd.”
Waar heb je die geest dan gevoeld?
“Ik was bij mij thuis met mijn manager. We voelden zijn aanwezigheid allebei. Ik praat er liever niet over als ik eerlijk ben. Ik moet vanavond namelijk weer terug naar huis. In mijn eigen bed slapen.”
Het zijn waarschijnlijk goede geesten die over je waken.
“Ik wou willen dat ze me niet tot 5 uur in de ochtend wakker hielden! Als ze over me zouden waken, dan stuurden ze me naar bed. Ze weten dat ik slaap nodig heb.”
Jij hebt toch altijd geweten dat je beroemd wilde worden?
“Niet per se beroemd. Ik wist dat ik me wilde uitsloven, dat ik een groot publiek wilde entertainen.”
Hoe staat het met je filmcarriere?
“Er gebeurt nog niets op dat gebied. Het stikt van de geruchten die fans van me bevestigd willen krijgen, maar ik weet van niks.”
Hoe is het om bijvoorbeeld in de VS incognito over straat te kunnen?
“Dat is super. Je voelt je eigenlijk niet anders dan andere mensen, totdat iemand op het vliegveld naar je toekomt met de vraag of hij of zij een handtekening van je mag. In de VS kun je met heel veel wegkomen. Je weet wel, dingen als bondagerituelen, maagden die zichzelf opofferen voor hun vaderland, seks met ezels, lid worden van een sekte of een sekte leiden, het einde van de wereld voorspellen...”
Wat is de afgelopen tijd je grootste verkwisting geweest?
“Ik heb laatst heel veel geld gespendeerd aan een geweldige auto: een Range Rover met een ingebouwde DVD-speler.”
Is het nog wel leuk shoppen als je zoveel geld te spenderen hebt?
“Ik denk dat ik het al niet meer leuk vind sinds ik op mijn achttiende genoeg geld had verdiend om al mijn favoriete sneakers te kopen.”
Hebben mensen je wel eens verward met iemand anders?
“Ja, met Gary Barlow (zanger van Take That). Ik had een tijdje zitten praten met een jongen, die ons gesprek uiteindelijk afsloot met de woorden: ‘Well, het was leuk je gesproken te hebben, Gary.’ Ik heb alleen maar gezegd dat ik het ook leuk vondt (lacht).
Bedoelde hij niet Gary Kemp (van Spandau Ballet, red.)?
“Nee nee, het was Gary Barlow. Ik zei: Barlow? Waarop hij knikte. Mensen denken ook wel eens dat ik een bekende voetballer ben, dat vind ik best cool. It’s me footballers legs.”
Dank je Robbie, het gesprek was weer erg vermakelijk.
“Nee, jij bedankt, prinses.”
Dat is grappig, mijn moeder noemt me ook nog steeds zo.
“Die van mij ook. Dat is waarom ik zo fucked up ben!”

Bron: De stars

1 Comments:

At 05 januari, 2011 02:30, Anonymous Anoniem said...

ctaajpo fju imagh mature moms

zypdd!

oxdsh jpobow fqv cumshot

 

Een reactie posten

<< Home

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.