08 november, 2005

Take That beschermde me tegen de gevangenis. (roddel)

Robbie Williams heeft onthult dat Take That hem had beschermd tegen de gevangenis.

Hij heeft toegegeven dat als Take That niet zo beroemd was geworden hij geeindigd zal zijn als een dief om zijn zijn drugverslaving te kunnen behouden.
Robbie zei:Misschien heeft Take That me leven gered.
Ik zou toch wel aan de drugs verslaafd zijn geraakt.
Ik zou alleen niet meer in staat zijn om die gewoonte te kunnen onderhouden, dus waarschijnlijk zou ik dan gaan stelen en dan in de gevangenis belanden.

Hij heeft al hier en daar een beetje toegegeven dat er een reunie gaat komen op tv met alle leden vande band, dat is voor de 1ste keer sinds ze in 1995 uit elkaar zijn gegaan.

Het word uitgezonden op ITV1 op 16 november, maar Robbie zal niet tijdens de opening met Gary Barlow, Mark Owen, Jason Orange en Howard Donald opkomen.

Robbie hoopt erop dat het een speciale ervaring zal gaan worden.

Hij legt uit:Misschien wanneer ik dit doe zal alles eindelijk kunnen rusten.
Hij heeft al toegegeven dat drugs een groot gedeelte van zijn leven was.

''Dat ik drugs zou gaan nemen zou ook zijn gebeurd zonder Take That''

Deze dagen(zeg maar gerust jaren) is Robbie helemaal clean van de drugs nadat hij in ''rehab'' heeft gezeten wat jaren terug.

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.