16 november, 2005

Williams voor Take That. (roddel)

Popster Robbie Williams heeft Take That de beste boyband ooit genoemd, hij vond dat de shows op het zelfde niveau waren als die van Madonna.

De tripping-zanger die sinds 1995 solo ging, noemt alle boybands van deze tijd lui en vind dat geen van hun ook maar in de beurt komt van de energie die Take That vroeger op het podium liet zien.

Hij zegt: ik denk niet dat er een boyband is die net zulke goede shows en liedjes hebben als wij vroeger.

Ik heb het niet over de Beatles, die zijn geen boyband, maar over die groepen van 4/5 jongens die op het podium zingen en dansen.

New Kids On The Block waren goed en N*SYNC was ook niet slecht maar qua live shows??
Onze shows waren net zo goed als die van Madonna vind ik.

Boybands zijn fucking lui tegenwoordig.
Ballades, staan, ballades, staan, ballades, staan, wanneer ik dat zie ergert het mij omdat ik weet hoe hard wij vroeger hadden gewerkt.

We waren, en zijn de beste boyband die ooit heeft bestaan.

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.