21 september, 2005

McCartney mening over Madonna en Robbie Williams.

De vroegere Beatle zanger Paul McCartney zegt dat hij de muziek van Madonna en Robbie Williams niet kan uitstaan maar hij wel vind dat het aardige mensen zijn.

Volgens contactmusic.com, nadat Robbie Williams zijn ''Angels'' was genoemd voor het beste liedje van de laatste 25 jaar had McCartney gezegd: Ik had het niet verwacht dat ''Angels'' het beste liedje van de laatste 25 jaar zou worden.

Ik denk dat voor een ex-boy band persoon, hij het goed heeft gedaan,hij maakt goede muziek voor zijn publiek.Maar ik ben niet een Robbie fan.

Over Madonna zei hij: Ik heb haar ontmoet en ze is een cool persoon, maar haar liedjes hebben mij nooit echt geraakt.

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.