19 november, 2005

Robbie niet geïnteresseerd in de U.S. markt. (officieel)

Robbie heeft vrijdag gezegd dat hij geen interesse heeft groot te worden in de U.S.
Amerika is nooit het einde van mijn puzzel geweest, vertelde hij laatst in een volle nieuws conferentie in Mexico City.

Ik woon in Amerika.
Niemand kent mij daar.
Ik kan aan mijn neus zitten, aan m’n kont krabben, en met heel veel dingen wegkomen want me in andere delen van de wereld niet zou lukken, en dan in alle andere plekken waar ik heen ga ben ik een pop-ster, voegde hij nog toe.

En het is leuk, je bent dan net als batman.

De artiest,31, vertelde dat hij ‘’Intensive Care’’ niet in de U.S. zal uitbrengen of er promotie voor maken.

Williams heeft ook gezegd dat ‘’Intensive Care’’ het perspectief van zijn leven heeft veranderd.
Hij legde uit dat dit de eerste keer was dat hij deel uitmaakte van het hele proces, niet alleen het schrijven van de tekst en de melodie bedenken.

Ik heb talent om liedjes te schrijven.Zelf voordat ik me het kon voorstellen…en dat betekend de wereld voor me.

Bron: www.signonsandiego.com

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.