09 december, 2005


Een dikke zoen van Robbie Williams (officieel)

HILVERSUM - De studio's van RTL Boulevard stonden donderdag op zijn kop. Niemand minder dan popster Robbie Williams kwam op bezoek bij het RTL4-programma van Daphne Bunskoek en Albert Verlinde. De zanger vertelde over zijn nieuwste album Intensive Care en zong ook twee nummers hiervan. Als afsluiting van zijn bliksembezoek kregen Bunskoek en Verlinde ieder een dikke zoen van de zanger.


Daphne, Robbie en Albert.
Foto: ANP
Verlinde had nog geprobeerd om voetballer Ruud van Nistelrooy naar de studio te halen voor voetballiefhebber Williams. Van Nistelrooy had echter een straftraining met zijn voetbalclub Manchester United omdat de ploeg een dag eerder had verloren. „Ik heb mijn hond naar Van Nistelrooy vernoemd”, zei de popster.
Williams geeft volgend jaar vier concerten in Nederland. De in totaal 200.000 kaarten daarvoor waren binnen anderhalf uur allemaal verkocht. „Toen ik dat hoorde deed ik een vreugdedansje”, aldus de zanger. Hij zei af en toe verbaasd te zijn over zijn eigen beroemdheid. „Het kan toch niet groter worden dan dit?” Voorlopig lijkt het er nog wel op dat de zanger nog niet op het hoogtepunt van zijn roem is. Hij rent van hot naar her voor promotie en optredens. „De laatste vier dagen was ik in vijf landen en vanavond vlieg ik weer door naar Duitsland.”
Behalve praten over zichzelf, wilde de zanger ook graag dingen weten over zijn gastvrouw en -heer. Hij vroeg aan Bunskoek wat ze deed voor ze RTL Boulevard presenteerde. Ze vertelde dat ze iedere ochtend om 4 uur 's ochtends moest opstaan voor haar vorige programma Goedemorgen Nederland. „Dat moet de pest zijn geweest voor je seksleven”, merkte Williams op.
„Ben jij homo?” vroeg hij aan Verlinde. Deze had daarmee een mooi bruggetje naar de rechtszaak die de zanger deze week won van enkele Britse kranten. Deze schreven dat Williams homo was, maar moesten rectificeren. „Ik heb echt de pest aan Britse kranten en iedere kans die ik krijg om ze aan te klagen, grijp ik.”
Ook in het SBS6 programma Shownieuws was Williams te zien. Presentatrice Ellemieke Vermolen kroop in bed met de zanger. Haar aanbod om samen in bad te gaan, sloeg hij af.


bron:MSN vandaag.

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.