03 december, 2005

Robbie boycot huwelijk Elton John (Roddel)

Robbie Williams gaat naar alle waarschijnlijkheid de huwelijksceremonie van Elton John boycotten. De zanger zou geen zin hebben om langs te komen omdat zijn ex-Take That collega Gary Barlow gaat zingen tijdens de receptie. Robbie en Gary hebben sinds 1995, toen Robbie de groep verliet, ruzie met elkaar en om een treffen tijdens het huwelijk te voorkomen zou Robbie hebben laten weten niet langs te komen. Gary is teleurgesteld dat Robbie hem ontloopt. "Ik kan niet begrijpen dat Robbie nee heeft gezegd tegen een éénmalige reünie en een aanbod van 7 miljoen euro afwees. Ik had hem er graag bij gehad zodat we onze ruzie konden uitpraten. Toen hij besloot niet mee te werken had ik gehoopt dat ik Robbie op het huwelijk van Elton John zou tegenkomen, maar helaas gaat dat ook niet door. Natuurlijk kan ik hem bellen, maar dat komt zo geforceert over. Ik loop hem liever ergens tegen het lijf om dan samen wat te gaan drinken en over het verleden te praten," aldus Gary Barlow, die zich zeer vereerd voelt dat hij mag zingen op het huwelijk van Elton John en David Furnish.

Bron: 538

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.