14 december, 2005

Stukje uit de veronica magazine

In de veronica magazine staat achterin altijd een bladzijde met ingezonden briven van lezers met klachten, hierbij een stukje daarvan erg grappig, let vooral op de reactie van veronica magazine.

Er is maar 1 koning.

Op de voorkant van nummer 48 staat met grote letter bij een foto van Robbie Williams: King of Pop. Ik wil jullie even duidelijk maken dat Robbie Williams niet de King of Pop is. Die titel is eerder gegeven aan Micheal Jackson, en de titel van king behoudt een zanger of zangeres voor altijd.

Arjen de Vries, Breukelen

Reactie Veronica magazine:
Naar onze mening-en dat schrijven we ook in het zelfde blad is Micheal jakson zijn titel kwijt geraakt. Robbie Williams kroonde zichzelf min of mee rin berlijn, in de goede traditie van napoleon en nog zo wat avn die kleine mannen. Een beetje vreemde vergelijking mischien: 'koningin Juliana werd toch ook weer 'princes' , toen Beatrix koningin werd?'

Bron: Veronica magazine

Reageer hierop graag! wat vind jij hiervan?

16 Comments:

At 14 december, 2005 20:05, Anonymous Anoniem said...

Robbie is de koning wat een diss!

 
At 14 december, 2005 20:17, Anonymous Anoniem said...

Woow, ik geef Veronica Magazine helemaal gelijk!

 
At 14 december, 2005 20:17, Blogger Robbie Williams Nieuws said...

Ja wij ook!

 
At 14 december, 2005 20:42, Anonymous Anoniem said...

Ofcourse Robster is!

 
At 14 december, 2005 21:16, Anonymous Anoniem said...

ik eerlijk gezegd niet.
Ookal is Robbie de grootste nu, en is Jackson's reputatie en naam naar de knoppe en heeft hij lang niet veel soeps meer geproduceert; hij is er als een van de weinige POPartsiesten erin geslaagd om de muziekwereld op z'n kop te zetten met zijn eigen stijl. En die ommekeer bleef niet tot een bepaald gebied beperkt; heel de wereld was in de band van MJ en kent hem nu nog. Nu is dat in zogoed als alle muziekstromingen gebeurt (rock; Beatles, Queen, The Who, Jazz; Miles Davis, Charlie Parker, etc., klassiek; uiteraard de grote 3 eenheid Mozart, Beethoven en Bach, en mannen als Mahler en vooral Wagner) maar bleef het in de pop vooral beperkt tot meeloperij in de commercie. MJ wist een geheel eigen stijl te ontwikkelen qua zang, muziek, optredens en imago.

Nu ben ik uiteraard een Robbie fan :) dus dat ik nu niet allerlei kritiek over mij heen krijg dan "Robbie is geen meeloper" En daar ben ik het ook mee eens. Maar je moet toegeven dat Robbie veel van zijn idolen heeft overgenomen en dat heeft gecombineerd tot zijn stijl, ipv dat hij geheel tegen de huidige trend ingaat en zelf dingen gaat 'uitvinden'

 
At 14 december, 2005 21:17, Anonymous Anoniem said...

damn .. wat een spelfouten .. kan wel merken dat ik vandaag te lang achter de PC heb gezeten ;)

 
At 14 december, 2005 21:21, Blogger Robbie Williams Nieuws said...

Ik geef je gelijk hankster, maar daar komt het tegen argument;) MJ heeft zijn beste tijd gehad hij is ervoor beloont en heeft lang de titel mogen dragen, en ik vind dat Robbie nu ook beloont mag worden en wel doormiddel van dit. Robbie is nou eenmaal op dit moment beter dan MJ.

 
At 14 december, 2005 21:28, Blogger Robbie Williams Nieuws said...

en over die spelfouten;) er zijn mensen op forums die daar commetaar op hebben, ik maak ze zelf ook regelmatig ik vind het zo'n onzin, het gaat er gewoon om of het te begrijpen valt.

 
At 15 december, 2005 11:05, Anonymous Anoniem said...

Michael J. was idd tijden lang king
maar is toch echt van zijn troon
gevallen. Hij presteert niks meer
en dan al die rare rechtzaken.
Nee hoor Robbie is voor mij nu toch
echt Koning Keizer Admiraal.

 
At 15 december, 2005 16:46, Anonymous Anoniem said...

de troon is voor robbie hoor helemaal !!
hij heeft het echt verdient...
en dat ie hem heel lang mag behouden !

 
At 15 december, 2005 17:12, Anonymous Anoniem said...

ummz jeetje wat een discussie ,maar toch wil ik ook even mijn mening geven.
Je hebt meerder generaties. denk je niet dat er voor michael jackson ook al een king of iets was.ze komen en gaan na Robbie zal er weer iemand anders zijn die van die tijd de king is. what the problem?!?

 
At 15 december, 2005 19:19, Anonymous Anoniem said...

Rob is the King!!!!

 
At 16 december, 2005 12:41, Anonymous Anoniem said...

Het is ook geen probleem, Heidi :) Het ging mij erom dat Robbie op dit moment nog niet echt iets historisch heeft bereikt. Hij wilde dat doen op Live8 maar dat is hem niet gelukt; hij was de grootste showman van het evenement maar zijn optreden viel in het niet bij de oude garde zoals Macca, The Who en uiteraard helemaal bij Pink Floyd.
En dan waren er nog de geruchten dat HIJ diegene zou zijn die Queen zou fronten; ik geloof best dat hij er van heeft gebaald dat hij niet de man zou worden die Queen naar .. wat zou hij kunnen?; 2x Knebworth heeft gebracht.

Om de ECHTE King of Pop te kunnen worden (okay, hij is nu wel de beste in zijn muziekstroming...) moet, en wilt hij geloof ik, echt iets historisch bereiken. Of dat nou is een album produceren dat meer verkocht wordt dan Thriller, een single uitbrengen dat beter is dan Bohemian Rhapsody of een optreden verzorgen dat nog beter is dan Queen @ Live Aid of een project maken dat nog grootser is dan Who's 'Tommy'....dat denk ik niet; daarvoor zit Robbie in de verkeerde muziekstroming en in de verkeerde tijd. Hij zou moeten komen met echt iets baanbrekends dat nog niemand tot zover in de popmuziek heeft willen/kunnen doen.

Maar hij is nog redelijk jong, en hij zal over een jaar of 10 toch een andere richting in moeten slaan. Dus ik ben erg benieuwd wat hij nog allemaal gaat doen de komende jaren :)

*oef .. weer een heel verhaal* ;)

 
At 16 december, 2005 18:38, Anonymous Anoniem said...

hey iedereen
robbie is nu wel de king of pop geworden ik bedoel welke artiest slaat erin om bijna elk concert uitverkocht te hebben nederlanders zo gek te krijgen dat zelfs voor paradiso de kaartjes voor ongeveer 3000 al te koop gingen =P om elke single wel in de top 10 te krijgen en elk album wordt beter verkocht dan die daarvoor en met allemaal niewuwe dingen op de prop te komen die gewoon gekocht worden en ijn liedjes zijn ook toppie MJ kan dan vroweger wel toppie geweest zijn maar door al die rechtzaken en rare dingen dat die man die kwam die de laatste paar jaren meer door in de pers dan door zijn muziek geef toe ...maar vind ik =)

 
At 09 februari, 2006 18:53, Anonymous Anoniem said...

Robbie is vanaf nu gwoon de nieuwe king of pop. Micheal Jackson is een top zanger GEWEEST. En op dit moment is Robbie de beste zanger van het moment. En als Robbie Williams stopt mee muziek maken zal er na 5 jaar wel een andere king op pop zijn, die er dan recht op heeft. Maar op dit moment is Robbie de King of Pop!!!
Groeten Erik

 
At 08 december, 2006 21:43, Blogger MJ King OF Pop 4 ever! said...

Hallo als ik even reageren mag,

Ik ben toevallig degene die dit bericht naar Veronica Magazine heb geschreven. Ik ben dus Arjen de Vries uit Breukelen. Toen ik het commentaar las wat Veronica Magazine mij schreef was ik stomverbaasd. Als je op internet artikelen of nieuws over Michael Jackson leest, filmpjes over nieuwsberichten op internet bekijkt of zelfs op tv kijkt wordt de combinatie Michael Jackson & The King OF Pop altijd gelegd. Zoals bij shownieuws op zijn verjaardag. Of te denken van Domino Day 2006 bij het Michael Jackson project. Moet je voor de gein eens King Of Pop invullen bij zoekmachines kijk wat eruit komt! Veronica Magazine wilde hun fout gewoon niet toekennen. Robbie Williams is een goede artiest en ik kan jullie natuurlijk niet wijsmaken dat Robbie niet The King Of Pop is. Maar toch is het zo! Als je kijkt naar de muzikale carriere van Michael Jackson zijn er veel meer hits en records. Vergeet ook dat Michael Jackson een echte trend-setter was. Ook al ligt Michael zijn carrier op halt, ik weet zeker dat hij terug komt en ook al komt hij niet terug hij verdiend deze titel zeker! Michael Jackson is dus The King Of Pop. Als je me niet gelooft zoek zelf maar op internet of let op bij nieuwsberichten over hem op tv of op internet. Typ bijvoorbeeld bij Google eens King Of Pop in kijk hoeveel hits en afbeeldingen je krijgt over Michael Jackson.

 

Een reactie posten

<< Home

website free tracking
bezoekers hebben wij op onze site mogen verwelkomen sinds Oktober 2005

Omdat wij zo blij zijn met die hoge aantal bezoekers hebben wij hieronder een leuk overzicht van Robbie door de jaren heen voor u gezocht. Deze site is voorbehouden op typfouten.